Hanna

Idag när jag kom hem så kom Hanna till oss och skulle leka. För er som inte vet vem Hanna är så är det min 4,5åriga granne som ser mig som en av hennes bästa kompisar. Jag ligger på tredje plats först är det Lisa och Frida som är jämn gammla och sen kommer jag :-D Inte illa va...

Ida så lekte vi iallafall. Först med några gossedjur som lekte kurragömma och sen så lekte gossedjuren kacken och sen lete vi tafatt. De som var lite kul då vara att Anna (min syrra) smög sig bakom Hanna och skrämde henne. Jises vad Hanna skrek tillhälften av skräck och till hälfen av lycka. Men hon var lika glad för det!

Nu ska jag gå ner och äta lite pankakor som syrra har gjort iordning...

Hej svejs i lingonskogen!



Kommentarer
Postat av: cissi

hallå där! hur är läget?

2008-04-15 @ 15:56:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0