I2 marten

Idag har jag varit på I2 med Sara och Royne. Vilket var väldigt trevligt. Träffa min pappa å syrra å Saras familj och så Cissi så det var skoj. Men gud va mycke folk de var. Har inte uppleft att de har varit så mycket förut fast förra gången som ja var på I2 marten så jobbade jag åt tivolit och sålde lotter så de är kanske inte så konstigt att det inte kändes som om det var så mycket folk då...

Idag ska jag ta och se på Hamlet på tv. Hoppas att den är bra! Har aldrig sett den och vet inte riktigt vad den handlar om. Vet bara att hamlet är huvudpersonen och att hans tjej heter Ofelia men hon tar livet av sig av någon andledning. Så jag tyckte att det var på tiden att jag såg iallafall en verson av hamlet. Speciellt med tanke på att jag är teater intreserad och den är en av världens mest spelade pjäser.

Dagens citat:
Att vara eller ince vara, det är frågan
Ur Hamlet

Kommentarer
Postat av: Sara

Ja gud så trevligt vi hade :-D

2008-04-26 @ 17:52:59
URL: http://bringingsexyback.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0