Koll eller????

Idag där jag jobbade så hade en av mina scouter prao vilket var lite kul då fick jag se henne i ett annat sammanhang  än scouterna och det är alltid kul. Sen så hände de en lite rolig grej. Det var en förskola där jag ska jobba hos dem på onsdag å på torsdag å så frågade dem om jag kanske kunde jobba längre på torsda eftersom det var en av personalen som var sjuka och då svarade jag att det kunde jag... Då säger hon vad bra men då kan ju jag ringa till dig imorgon och tala om hur det blir.... ÖÖÖÖÖhhhhhhh VA???? Jag frågade lite snällt varför hon skulle ringa när ja ska jobba hos dem. Hon bara jaha ska du det. Det värsta eller det bästa (beror på hur man ser på det) så hör jag i bakrunden den andra personalen säga. Ska hon vara här imorgon? Varför då? Hon som pratar med min i telefonen svarar den andra; men de e ju för att du ska bort. Hon andra bara ; Ska jag bort? Ja visst ja det skulle jag ju... Bra att ni har koll kan man ju tycka... men men så blir de ibland när inte alla flingor är i paketet.

Hej å hopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0