Nej inte Rödluvan!!!

Idag var jag på teater med föörskolan som jag var på. Det var ganska intressnat. Alla barnen satt tysta och stilla och tittade helt förundrade på hon som berättade olika sagor med hjälp av olika dockor. Det var två sagor rödluvan och vargen och bockarna Bruse. en kill på typ tre var så inne i sagan så när vargen sa att han skulle äta upp Rödluvan oxå skrek han rakt ut NEJ inte rödluvan De tyckte vi vuxna var lite små kul...

En annan sak som inte är lika roligt är att jag har as ont i min högra handled så jag har fått order om att äta ipren och inte anstränga handleden för mycket. Blir intressan och ser hur det går imorgon nä jag ska vara på en småbarns avdelning igen.. men men

Dagen citat: Vargen åt inte upp katten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0