Ont, det gör ont

Jag har ännu ondare i handen idag vilket känns väldigt törligt. Ska gå ner och ta en ipren snart så känns det nog lite bättre får jag hoppas. Är dessutom super super trött. Jag gick upp 05.35. De är olidligt tidigt borde finnas en lag att inte gå upp så tidigt men men nu är det gjort iallafall.

Sitter och försöker komma på en andakt till scouterna också vilket inte går så bra. Kommer inte på nått just nu men jag kanske kan skaka fram någon gammal eller någon som jag har hört. Det löser sig nog får vi hoppas.

Ha de göt!

Kommentarer
Postat av: cissi

Jo tack det är bra med mig! ja det får vi verkligen göra! Jag har ju ingen curling nu så jag är nästan ledig varje helg! Ha det bra så hörs vi!

2008-04-16 @ 19:20:10
URL: http://cissiostlund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0