Illa illa

Alla som känner mig vet att jag inte är något stort fan av sport över huvudtaget men idag fick jag ett ryck. Jag kollade på semifinalen i Tennis. Det var Sverige mot Frankriket och det var superspännande. Först tittade jag på det själv i typ en timme sen så kollade jag och pappa och tillslut så var även syrran med och kollade. Sen åkte vi och handlade och då var det så illa att jag var tvungen att lyssna på tennisen på radio, och när vi kom hem igen så var jag tillbaka och fastklistrad framför tv:n. Tillsist så var den långa väntan äntligen över och svenskarna vann efter ca 4 timmar 45 min snacka om att jag har fått min dagliga dos av sport så att den skulle nog kunna räcka till flera år fram över :-P

Kommentarer
Postat av: Sara

Ha ha ha, NÖRD!

2008-08-19 @ 16:19:56
URL: http://bringingsexyback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0