Norge

I måndags åkte jag med familjen till Norge, närmare bestämt Oslo. Vi kollade på Hjemmefrontmuseum och sen så åkte vi till vandrarhemmet. Efter att vi hade chekat in så åkte vi och badade. Väldigt skönt med tanke på att det var ca 40 grader i solen. Sen igår så åkte vi hem men tog vägen förbi charlottenbergsköpcenter. Jag och Anna kom fram till att det köpcentret var mer gjort för norskar än svenskar för när man skulle betala undrade de om vi skulle betala med norska eller svenska pengar. Men det var inte det värsta. När vi gick förbi en bokaffär så står det en liten lapp på skyltfönstert att "vi har även svenska böcker". Det tyckte vi var lite knepigt med tanke på att vi var i sverige men när jag tittade in så såg jag bara norska böcker...

Jag får väll passa på att gratta pappa och farfar på namnsdagen i efterskott på Olof dagen. Grattis!


Kommentarer
Postat av: syster yster

grattis på namnsdagen du med! <3

2008-07-31 @ 12:16:44
Postat av: Anonym

Okeeej, det lät ju stabilt.

2008-08-19 @ 16:20:44
URL: http://bringingsexyback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0