Allt blir inte som man tänkt sig

Igår så klippte jag, Anna och pappa en bit av våran häck. Ska antagligen fortsätta idag... Ni som vet hur det ser ut hos oss vet att vi har ganska mycket häck så det är bara att klippa på. Snacka om vilken träningsvärk jag kommer att ha när jag är färdig. Har redan fått lite träningsvärk, speciellt i armarna och axlarna.

Sen så var Sara och Raxo på besök hemma hos oss. Det var trevligt. Tror däremot inte att Anna tyckte att det var så trevligt. Fast hon vågade iallafall sista och fika med oss när raxo låg under bordet så det är ett STORT framsteg.

Jag och mamma gick till kyrkan så att jag kunde fylla i ett par listor för scouterna. När vi kom till kyrkan tror ni att det fanns några listor där., Nej då, de fanns hos min ledarkolega som hade bett mig fylla i listorna. Så nu får han fylla i dem själv... Inte riktigt som han hade tänkt sig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0