Fika, Shopping, Konsert och Sol

Igår så var jag och pappa hemma hos farmor och farfar för att fira farmor i efterskott på morsdag. Vi gav henne en blomma och så fick vi som vanligt fika och tårta.

Direkt när jag och pappa kom hem så åkte jag och mamma till Bergvik och shoppade lite kläder. Jag ville ha lite nya kläder och en ny bikini, fast jag hittade bara nya kläder så det känns gött iallfall.

Efter att vi hade varit och handlat så åkte vi hem och åt mat sen solade jag lite och efter det så åkte jag och mamma till Skårekyrkan och kollade på deras kör G:son som hade sin sommarkonsert. Den var bra men det var väldigt varmt och så finns det ju alltid vissa i den kören som man stör sig på riktigt mycke. Eller vad säg som en som arktikulerar JÄTTE TYDLIGT, eller en som inte kan stå still när hon sjunger, en som inte kan stå rakt i ett led utan måste stå framför hela kören, eller en som aldrig får nog av sig själv och måste ALLTID stå i centrum. Men men annast så var det bra.

Jag och mamma gick hem efter konserten och sedan fick jag ett ryck vid 22 och kom på att ja skulle gå ut och gå och fick med mig mamma på en lite kvälls promenix.

I morse vaknade jag första gången kl 5 men somna om till 8.15. Då fick jag också ett ryck och gick ut och gick innan frukost och allt. Riktigt hurtigt av mig.. Sen var jag inte så hurtig mer utan har bara solat och läst. Nu har jag äntligen läst ut "Eragon" (526 sidor) och så ska jag börja på "den älste" (688 sidor) i samma serie. Eragon är en väldigt bra bok föresten kan varmt rekomenderas.

Ha're gött!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0