Göteborg

Nu har jag äntligen kommit hem från Göteborg. Åkte dit med familjen i torsdags direkt efter jag hade slutat jobba. På fredagen så var jag, pappa och Anna ute och gjorde stan. Fast det var bara jag som köpte nått. Köpte två linnen och en klänning. Mamma hade sin exermination (jättestort prov både praktiskt och teorietiskt) under fredagen. Hon blev godkänd! Grattis :-) Idag så vaknade jag tidigt, antagliten för att sängen var jättehård, så nu är jag supertrött. Idag var vi oxå på torps köpcenter där Anna shoppade loss rejält. Själv köpte jag en till klänning. Nu tror jag att jag ska ta och kolla på någon film eller något så att jag kan vila lite..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0