Smidigt... not

Idag var jag super klantig. Jag skulle börja kl 10. Gött då kan jag få sovmorgon och sedan så tänkte jag gå ut och gå på morgonen innan jag började.. Värsta bra planerat eller hur. Vaknar av att kl ringer kl 7:00. Ja bara Va?? den ska ju inte ringa än..  Joho da. Jag hade ställt kl på 7:00 istället för 7:45 vet inte vad jag tänkte på igår men men.. Så det var bara att ställa klockan på nytt denna gången på den rätta tiden 7:45. Somnar om och kl ringer. Tror ni att jag orkade upp och gå eller... Knappas jag ställde klockan igen på 8:45 denna gång och somnade om... Där försvann den planeringen.. Men men så kan det gå när inte haspen är på.. Sen fortsatte dagen med att barnen som jag jobbar med var uppe på väggarna och klättrade. Ingen lyssnade på vad någon vuxen sa och ALLA gjorde precis tvärt emot. Kan bero på att de snart gå på semester men ändå. Hallå lite disiplin om jag får be... Inte konstigt att jag har varit trött och har haft ont i huvudet nu sedan jag har kommit hem. Fast det blir nog bättre när jag har fått sova lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0