Eiu! Gud så Ekligt!

Idag så hade jag en unge som sa att han mådde illa under frukosten. Jag sa att han skulle lägga sig i soffan och vila vilket han gjorde. Ungefär en timme senare så spydde han och jag fick "äran" att först ta hand om ungen coh sedan ta hand om spyorna och sanera. Det är det värsta med detta jobbet när man måste torka spyor eller trösta barn som nyss kräks. Inget jag rekomenderar men det var bara att sätta på gummiehandskarna och torka. Nu hoppas jag verkligen att jag inte blir smittad för det sista jag vill ha är magsjuka. Men förhoppningsvis så blev jag inte smittad har tvättat händerna med tvål som en galning hela dagen.

Måste ju nämna att Charlotte Perelli har gått vidare i finalen i ESC. Så vi får väll hålla tummarna mest för att hon är svensk för jag har börjat att tröttna på låten redan. den är liksom sönder spelad här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0