Girls night out

Igår så var jag Sara, Therese och Liselott på score och spela bowling vilket var superkul. Det var väldigt länge sedan som jag spelade bowling. Det som var mindra roligt var att våran bana krånglade typ hela tiden så vi fick gå och säga till tre gånger. Vilket var väldigt drykt. Nästa gång så ska vi nog lägga på lite mer pengar och gå till något bättre ställe tror jag. Sen så gick vi och käkade. Efter de så skulle vi gå hem till Sara men jag kom på att det vore bra om jag tog med bilen dit. Så vi åkte lite 940 till henne. Det som var lite kul vara att vi fick något ryck och vevade ner rutorna och skruvade upp musiken på högsta nivå. Det roliga var att vi hade på P2 där de spelade opera. Gissa om folk stirrade. Väl hemma hos Sara så spelade vi lite kort och sedan bar det iväg hem. Jag hade en väldigt trevlig kväll. Tack tjejer!

Sen måste jag ju nämna att Joackim Cans vann körslaget. Jippi! Helt klart rätt kör som vann.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0