Packat och klart... eller??

Håller på och packar inför hajken som jag ska åka på med mina scouter fast det går inte så jättebra. Detta beror för en gång skull inte på mig utan på min granne som har min väska som jag ska packa i. Tycker att det är dåligt stil att inte lämna tillbaka den dirket när hon vet att jag ska iväg i morgon. Pappa får väl ringa snart och be dem komma över med väskan så jag kan packa. Just nu ligger alla mina saker som jag ska ha med i en stor hög mitt framför dörren. Inte så smart jag vet. Speciellt när jag har brotom ut från mitt rum för då åste jag hoppa över högen. Det är bara en tidsfråga innan jag kommer att trilla. Kanske ska flytta på den men vem orkar? Inte jag iallafall.

Sen så har jag roat mig med att ringa runt till mina scouter och höra om någon kan hjälpa oss att skjutsa och hämta. Jag har haft så roligt att jag har ringt till vissa scouter två tre gånger bara för att få ordning på allt. Det är bra med framförhållning... som vanligt så får jag fixa allt kvällen innan men nu är det fixat iallafall.

Nu ska jag fortsätta och göra en ny skiva som jag kan ha med mig under hajken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0