Flytta?!?

I Torsdags när jag kom hem från jobbet så frågade pappa mig om jag skulle flytta.... Jag talade om att så var inte fallet och undrade vart han hade fått det ifrån? Han talade om att Anna trodde det eftersom att det stod en bag och en resväska fylld med massa saker. Nu undrar ni säkert varför... Det var för att jag skulle ha det till scouterna på kvällen. Jag skulle nämligen spela en scen där jag var en dålig scout som hade packat jätteknasiga saker att ha med sig på hajk. Så jag hade tex kudde, täcke, porslins talrik, hårblås, damsugare och högklackat m.m. Detta hade jag väldigt rolgit åt sen att syrran trode att jag skulle flytta.


Anna bara så att du vet så kommer jag att tala om när jag ska flytta men det dröjer nog ett tag till....

Kommentarer
Postat av: Therese

Ha Ha Ha!!! Ja du Elin du får inte lämna väskor så där..!! :P

2008-11-09 @ 09:40:31
Postat av: Per

Men jag har ju inget täcke och bara ett glas så du måste ju flytta hit med det..

2008-11-10 @ 10:50:05
Postat av: Sara

Ha ha ha! Vill dom bli av med dig där hemma? Var ju väldigt bra saker att ta med när man ska på hajk tycker jag. Puss puss

2008-11-10 @ 19:04:08
URL: http://bringingsexyback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0