Arn - Riket vid världens slut

I fredags så var vi ett ganska stort gäng som gick på bio och vi såg Arn - riket vid världens slut. Den var väldigt bra tyckte jag så jag rekomenderar den. Även om man måste ha sett den första filmen innan eller läst böckerna. Läs gärna böckerna för de är super bra! Det var väldigt roligt att vi blev så många (7st) som kunde gå samtidigt. Det enda som inte var så roligt var att det var nån idiot som hade ljudet på sin mobil och givet vis så ringer det när det är som mest olägligt i filmen. Männskan svara inte i alla fall vilket hade gjort det ännu värre. Om jag skulle ha råkat ut för detta så skulle jag ha stängt av ljudet illa kvickt men tror du att människan gör det? Nej den låter det ringa en gång till. Jag bara snälla... Så himmla störande.

Dagens råd: Sätt alltid mobilen på ljudlös om du går på bio!

 

Kommentarer
Postat av: Sara

En hel del störande ja :-P

2008-09-01 @ 21:07:34
URL: http://bringingsexyback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0