Helgen

I lördags så var jag och Per ute och firade att Per har fått jobb. Vi var först till score för att spela bowling. Vilket var väldigt roligt, även om det inte gick bra för mig. Sen så åt vi mat på kebab house, vilket även det var trevligt och gott.

På söndagen så ringde Sara så hon och Royna kom hem till mig och vi spelade kubb och krocket. Det var roligt! Får gör det igen snart. På kvällen sedan så åkte jag och Per hem till Sara och Royne och så åt vi mat. Det var väldigt gott, så det tackar vi för!

Kommentarer
Postat av: Therese

Lät som en trevlig helg! Ni får höra av er nästa gång ni ska spela kubb...

pusspuss!

2009-04-20 @ 18:48:40
URL: http://theresefesan.blogg.se/
Postat av: Sara

Det lät som att du och Per hade en mysig kväll på lördagen :)



Söndagen var väldigt trevlig! Vi får ta med Therese och Jonas nästa gång och göra om det snart :D Puss puss

2009-04-21 @ 15:34:44
URL: http://bringingsexyback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0