Kubb, Grillning och Marknad

Det är med de tre orden jag skulle beskriv min helg. I lördas så var jag, Sara, Royne och Therers hem till Jonas för att spela kubb och grilla. Väldigt gott att grilla, även om vi nog behöver träna lite mer på att använda en kol grill. Senare på kvällen så bar det iväg hem till Sara och Royne och där kollade vi på Robinson.

På söndagen sen åkte jag hem till Sara och Royne för att bli upphämtade utav Jonas och åka till I2 marten. Jag hittade ingenting men det var ändå lite mysigt att gå runt där. Även om det inte är alls lika mycket nu som det var för bara några år sedan.

När jag kom hem så var det dags att hjälpa till att flytta ut saker ur köket. Vi ska tapetsera där så just nu gäller allmän förvirring, när kyl och frys står i hallen och matbordet står vi vardagsrummet. Ska bli intressant hur många gånger man kommer att gå fel när man ska hämta någon ur t.ex. kylen... Men det ska nog förhoppningsvis gå bra!

Kommentarer
Postat av: therese

Ja vi måste nog träna på det! :P Det var väldigt gott och trevligt ändå! :D det får vi göra om snart!

pusspuss!

2009-04-28 @ 10:22:09
URL: http://theresefesan.blogg.se/
Postat av: Sara

Ja det var jättekul! Det får vi absolut göra om :) Puss puss

2009-04-28 @ 13:38:16
URL: http://bringingsexyback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0