Påsk

Här kommer lite om hur min påsk har varit.

Långfredagen började vi med att klippa ner våran häck mot grannen. Det var jag, pappa, Anna, Per och vår granne som klippte och bar bort alla grenar. Var jobbit men det var skönt när det var klart. På eftermiddagen så träffade jag Kristina. Det var väldigt roligt att träffa henne igen, var ett tag sedan.

Påskaftonen firade jag och Per med mat hemma hos Pers föräldrar, tillsammans med hans mormor och morfar. Det var trevligt och god mat. När vi var färdiga där så åkte vi hem till mig och fick efterrätt. Dessutom så fick vi påskägg utav min farmor och farfar som var där tillsammans med mormor. När vi hade fikat klart så åkte vi hem till Sara och Royne, där även Jonas var. Vi gick på en långpromenad, såg på "Robinson" och spelade TP, vilket alltid är lika trevligt.

Under påskdagen så såg vi på "Jesus Christ Superstar" (något som har blivit en påsk tradition för mig). Vi spelade även kubb, vilket var premiär för i år.

Annars så har jag tagit det lungt och varit ute i det fina vädret eller kollat på något bra på tv.

Hoppas att du har haft en bra påsk!

Kommentarer
Postat av: Sara

Åh vad kul med kubb! Får komma och spela det någon dag när det är fint väder :) Puss puss

2009-04-14 @ 17:18:20
URL: http://bringingsexyback.blogg.se/
Postat av: Therese

I love Kubb! Inte för att jag är bra direkt! :P

pusspuss!

2009-04-14 @ 19:42:58
URL: http://theresefesan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0