Nu är det snart jul på riktigt!

Ja nu är det snart jul på riktigt. Vi håller på att jul städa och pynta så snart är det en riktig jul hemma hos oss. Annars idag så var jag och Anna till stan och Bergvik för att kolla på julklappar. Vi hittade några så nu tror jag att jag är snart klar! Ska bara slå in alla klappar också men det brukar gå fort.

Förutom det så har jag varit i skolan och haft VFU uppföljning och så fick jag reda på hur det gick på tentan. Jag lyckades få VG! Ingen vet hur det gick till men jag är väldigt nöjd och chockad :-)

Nu ska jag fortsätta och lyssna på julmusik och städa, sen kanske jag pluggar lite också.. Får se, annars kanske jag gör det imorgon istället för nu är jag "ledig" fram till 7/1. Känns skön!

Kommentarer
Postat av: Therese

Skönt att få vara ledig lite kan jag tänka mig! :) pusspuss <3

2009-12-21 @ 16:59:34
URL: http://theresefesan.blogg.se/
Postat av: Sara

Mysigt att julpynta :) Härligt med ledigt från skolan :D Puss puss

2009-12-22 @ 10:41:11
URL: http://mammatillangelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0