Så var 2009...

Såg detta på Liselotts bilddagbok och tyckte det var lite kul så jag tänkte kopiera och göra ett jag med :-P 



2009 börjar gå mot sitt slut, här är en sammanfattning av ditt 2009!


1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?


Firade midsommar i Strömstad


2. Höll du några av dina nyårslöften?


Hade inget nyårslöfte



3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?


Ja, Sara och Royne



4. Dog någon som stod dig nära?


Farfar



5. Vilka länder besökte du?


Tyskland och Tjeckien



6. Är det något du saknar år 2009 som du vill ha år 2010?


Inget som jag vet...



7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas?


Inget speciellt datum som känndes mer speciell än alla de andra.



8. Vad var din största framgång 2009?


Att jag kom in på Lärarprogramet på universitetet.



9. Största misstaget?


Vet inte vad mitt största misstag var...



10. Har du varit sjuk eller skadat dig?


Jag har varit förkyld, gills det?

11. Bästa köpet?


Min dator



12. Vad spenderade du mest pengar på?


Kurslitteratur, känns det som iaf



13. Gjorde någonting dig riktigt glad?


Det är många saker



14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009?


Alexander Ryback med Fairytale kanske



15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?


Det ledsnaste var när farfar dog. Gladaste är väll att jag får vara med de människorna som jag tycker om.



16. Vad önskar du att du gjort mer?


Ja du... Umgåtts med mina vänner, njutit av livet mer kanske



17. Vad önskar du att du gjort mindre?


Det vet jag inte riktigt... pluggat kanske men det är ett tyvärr ett måste



18. Hur tillbringar du julen?


Med familjen hemma och senare på kvällen även med Per



19. Blev du kär i år?

Nej, jag var redan kär!



20. Favoritprogram på TV?


Morden i Midsommer



21. Bästa boken du läste i år?

Känns som om jag mest har läst kurslitteratur, och den är inte alltid bra... Men jag har läst Stig Larsson serien och de böckerna var bra!



22. Största musikaliska upptäckten?

Jaa... Det vet jag inte så noga, Kommer faktist inte på någon



24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år?


Ja några bra böcker och filmer

25. Något du önskade dig men inte fick?


Ja på sätt och vis. Önskade mig en dator men fick bara pengar till den så jag fick köpa den själv.


26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009?


Var hemma och firade med familjen, släkt och vänner

27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?


Ja det vet jag inte... Att farfar inte skulle ha dött kanske...


28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009?


Ungefär samma stil som jag brukar ha tror jag.. min vanliga?



29. Vad fick dig att må bra?


Min familj, Per och mina vänner

30. Vilken kändis var du mest sugen på?

Jag tror inte att jag blev sugen på någon



31.Vem saknade du?

Farfar



32. De bästa nya människorna du träffade?

Angelina och en del utav mina klasskamrater


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0