U, nej nog G, nej U, nej VG eller???

Idag har jag försökt att komma fram till vilket egentliga betyg som jag fick på min förra kurs. På "min sida" så stod det att jag hade fått U, alltså underkänd. Detta tyckte jag var jättekonstigt eftersom jag hade fått G eller VG på alla arbeten jag hade gjort under kursen. Jag skickade ett mail till de båda kursansvariga och undrade om det verkligen stämde att jag var underkänd.

Jag fick svar av den ena kursansvariga att det var jag nog inte, utan jag hade NOG ett G, men jag skulle prata med en annan person som hade hand om det.

Så då gick jag till henne och frågade. Hon sa till mig att jag visst var underkänd för att jag inte hade lämnat in en uppgift. Jag talade om för henne att jag visst hade lämnat in allt och att jag dessutom var godkänd på det. Hon skulle då mail till den andra kursansvarige.

Jag gick då till henna, den andra kursansvariga, och frågade varför jag var underkänd. Hon svarde mig att det var helt fel och att jag hade VG i betyg. Talade om för henne vad hon andra hade sagt men hon, kursansvarige, sa att det inte stämde att det fattades uppgifter för mig och att jag hade VG i betyg från den kursen så det skulle hon se till att det stod på "min sida".

Så nu ska jag bara vänta på att de ändra betyget, annars vet jag inte vad jag ska göra. Men det känns som om de inte är allt för samspelta. Dessutom så är det typ fyra till, förutom jag som också har blivit underkända fast de inte skulle vara det. Bra koll liksom. Inte undra på att kursen var så rörigt....


Kommentarer
Postat av: Therese

Men herregud snacka om att vara förvirrade! Hoppas dom rättar till det snart! :)

pusspuss

2009-12-02 @ 20:43:02
URL: http://theresefesan.blogg.se/
Postat av: Sara

Ha ha! Dom verkar ha koll :P Puss puss

2009-12-03 @ 19:29:00
URL: http://mammatillangelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0