VFU

Nu har jag haft vfu- praktik i en vecka. Ska ha praktik tills på fredag. Det känns skönt att vara ute i verksamheten igen, även om jag har haft uppgifter att göra. Idag fick vi besök av tomten. Det var ganska roligt att se barnens reaktioner. Endel barn blev jätterädda medans andra blev lite blyga och ytterliggare andra blev jätteglada. Tomten var bara där en väldigt snabb stund och vi fick en varsin pepparkaka. Tänk vilken snäll tomte!

Annars i vecka har jag varit på stan och Bergvik för att leta julklappar, men det är inte det lättaste. Förhoppningsvis så hittar jag något bra till alla som jag ska köpa till. Har några ideér men det gäller ju att hitta dem också.

Förutom det så har jag pluggat lite. Måste plugga mer för att slippa göra allt under jul och nyår... Har två ganska stora uppgifter. En på ca 5 sidor text och en på ca 7 sidor text så det är lite att skriva. Den längre av dem har jag gjort två intervjuver som jag ska sammanställa på något sätt. Vet inte riktigt hur men jag ska nog få ihop det på något sätt...




Kommentarer
Postat av: Therese

Kan tänka mig att det är skönt att vara ute på praktik, för det låter inte allt för kul med de där arbetena! Men hoppas det går bra! :)

pusspuss <3

2009-12-16 @ 21:08:53
URL: http://theresefesan.blogg.se/
Postat av: Sara

Väldans vilken snäll tomte :)



Ja du detta med julklappar är inte det lättaste, hoppas du hittar det du tänkt dig.



Dina arbeten lät inge vidare hörre du, men som du säger är det skönt att göra dom snart så du slipper över jul och nyår :) Puss puss

2009-12-17 @ 09:43:50
URL: http://mammatillangelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0