Fettisdagen

Igår var jag till Bergvik med Sara efter jobbet. Vilket alltid är trevligt. Sen åkte jag hem till Per för att sedan åka tillsammans hem till mig för att äta semlor som mamma hade köpt. Gott! Kändes bra att få en riktigt semla på semeldagen. Fick en på jobbet i och för sig men den var utan mandelmassa så det blev inte rikgit samma sak.

Sen får jag väll nämna att kronprinsessan Viktoria och Daniel har förlovat sig, men det är väll svårt att undgå nu. Tyckte det var lite kul eftersom det har varit så mycket spekulationer så länge om när de ska gifta sig. Så jag får väll gratulera dem, även om de inte läser det här, men men.. Jag kan nog lugnt säga att jag har ärft mitt intresse för monarkin av mamma iaf. Det första hon sa till mig när jag kom hem igår var att de hade förlovat sig. Tyckte att hon kunde säga hej först men det var tydligten inte lika viktigt :-P

Kommentarer
Postat av: Therese

Jag tycker inte de är sp jätte interessant med kungafamiljen. Men vi kommer ju nog inte få se nåt mer kungligt bröllop i sverige nåt mer tyvärr så lite kul är de ju.



Ja boda borg var as kul! Men vi kan ju åka dit nån dag, Jag och johanna vill dit igen men de går ju inte bara vara två och det var inte så kul med de andara syskonen då de inte är så stora. Kanske anna vill följa med också, pratade inte vi om de en annan gång föresten??

2009-02-25 @ 19:59:50
URL: http://theresefesan.blogg.se/
Postat av: Sara

Ja det var väldigt trevligt :) Typiskt att dom inte hade byxorna jag ville ha dock.



Ha ha! Snäll mamma du har, hoppas hon är nöjd nu när hon får titta på sex and the city ;)



Puss puss

2009-02-25 @ 23:10:41
URL: http://bringingsexyback.blogg.se/
Postat av: syster yster

haha, för att svara på saras kommentar så kan jag meddela att min mor nu har fastnat framför sex and the city...tydligen finner hon det mycket roande :)



elin pelin - det var liksom DAGENS HÄNDELSE att de förlovat sig, och jag som inte ens gillar kungar och sånt...men måste medge att victoria är bra!

2009-02-26 @ 11:05:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0