Helgen

Helgen har varit ganska lugn. Har varit med Per och gått ut med Pepsy. Pers akuthems hund.

I lördags så var jag och Per på bio och såg Valkyra. Filmen handlar om några personer som försöker lönnmörda Adolf Hitler men misslyckas. Jag tyckte att den var riktigt bra! Den var väldigt spännande även om jag visste på ett ungefär vad som skulle hända eftersom jag har läst om försöket i skolan.

Sen när vi kom hem så från filmen var det mindre kul. Pepsy hade varit i sängen och kissat lite på täcket, fast vi hade varit ute med honom precis innan vi åkte. Så då var det bara att byta alla sängkläder och täcket. Som tur var hade Per ett extra täcke som vi kunde använda. Kändes som att jag blev ännu mer övertygad över att jag inte ska skaffa någon hund när jag blir stor... 


Kommentarer
Postat av: Sara

Jag funderar på att se den filmen, kanske ska göra det om ni tyckte den var bra :-)



Pepsy hade nog ätit snö eller druckit mycket vatten, därför han inte kunde hålla sig. Raxo väckte oss vid 3 tiden mitt i natten för någon månad sen för han var jätte kissnödig efter att ha ätit massa snö :-P Dumma hundar. Sen kissade nog Pepsy i sängen som hämnd mot Per eftersom han inte får vara i sängen :-P



Puss puss

2009-02-13 @ 11:22:00
URL: http://bringingsexyback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0