Ska försöka bli bättre...

Har varit väldig dålig på att skriva. Ska försöka bättra mig.

Idag har det äntligen kommit lite mer snö! Jippi :-) Hade jättekul på jobbet när jag fick åka skärtlapp med barnen. Även om det var halvt livsfarligt eftersom hela kullen var isbelagd under snön. Kan säga att det var fler än ett barn vars fötter bara sveptes undan. Såg lite kul ut ibland.

Sen efter jag hade slutat så var jag till stan och där träffade jag upp Anna. Skulle köpa underkläder. Hatar det. Antingen är BH:arna för små eller för stora och de som väl finns i min storlek ser oftas bara tantiga ut. Men idag hittade jag några som såg bra ut och faktist passade. Så nu är jag lite nöjd. Hittade en tröja också.

Nu ska jag snart åka till scouterna och så ska vi åka våra egna hemgjorda pulkor får se hur det går... Ska ta och leta reda på några hjälmar känns som en bra ide.   

Kommentarer
Postat av: Therese

WOW! Grattis kom du på nu att de var länge sen du bloggade?! De var liksom 2månader sen! ;P hihi!



Jonas är ju i allmänhet en jätte snäll och bra kille! Men igår var han extra söt tyckte jag. De tyckte även Sara och Royne! :)

pusspuss!

2009-02-05 @ 19:57:28
URL: http://theresefesan.blogg.se/
Postat av: Sara

Jeeej!! Uppdatering i bloggen. Tjoho!



Kul att leka lite i snön :-) Själv känner jag mig ANINGEN för osmidig för det :-P Ha ha!



Kul att du hittade underkläder och en tröja :-)



Puss puss

2009-02-06 @ 19:51:31
URL: http://bringingsexyback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0