Tandläkarens nya kök har gått i pension...

Har äntligen fått en tid hos tandläkaren efter mer än 1 ½ år. Natuligtvis så kan inte jag den tiden som jag har fått. Säg när egentligen som man kan det. Så det blev bara och ringa för att få en ny tid. Eftersom jag har det jobbet jag har så ville jag ha en sån sen tid som möjligt på dagen. Det senaste de hade var 16.10. Det tyckte jag att det kan funka. Då blev frågan vilken dag? Den första tiden som var ledig var den 4 Maj. Inte undra på att det har gått så lång tid innan de har kunnat hitta någon tid överhuvudtaget till mig.

Hemma så har vi bytt nya köksluckor vilket blev väldigt bra. Känns mycket frächare nu. Men nu så har mamma bytt plats på massa saker och ränsat ut typ halva köket så nu har man ingen koll på vart sakerna finns... Men men det är ju en vane sak så det kommer väll efterhand.

När jag kom hem från jobbet idag så hade jag fått allmänna pensions brevet. Jejj! Jag ska pensionera mig nu... eller inte. Kan inte riktig förstå varför de ska skicka ut sådanna brev. Vet varför men det känns väldigt deprimerande och ointressant. Känns som jag inte riktigt bryr mig om min pension just nu. Är mer fokuserad på vad jag vill göra med mitt liv och vad jag vill joba med. Inte hur jag har det när jag är pensionär. Känns som en senare fråga.

Nu ska jag gå och äta lite.

Hejs svejs!

Kommentarer
Postat av: Therese

Haha! Håller med dig om pensionsbrevet! :P Som att det är nåt man tänker på nu när man inte ens är 25! :P

pusspuss!

2009-02-18 @ 21:11:58
URL: http://theresefesan.blogg.se/
Postat av: Syster Yster

haha, rolig rubrik :)

2009-02-19 @ 12:19:21
URL: http://bloodandtears.blogg.se/
Postat av: ^^

tandläkare är inte så aktiva. dom vaknar bara till någon gång ibland när dom känner för att dra ut tänder på någon.

2009-02-19 @ 14:09:43
URL: http://metylteobromin.blogg.se/
Postat av: Sara

Kul att gå till tandläkaren hörre du, det gjorde jag förra veckan. Jag hade lika fina tänder som vanligt som tur var! :-D Puss puss

2009-02-19 @ 20:00:36
URL: http://bringingsexyback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0