Helgen och lite klag

Min helg har varit ganska lugn. I Lördags så åkte Per och Royne till Örebro för att sälja Pepsy. Då passade jag och Sara på att gå på stan och handla lite, vilket var väldigt trevligt! Sen lekte jag och Per taxi åt mina föräldrar och Anna.

Sen på söndagen så blev det middag hemma hos farmor och farfar tillsammans med familjen, Per och mormor. När man ska hem till farmor och farfar på mat så gäller det att vara hungrig när man kommer dit. Först får man huvudrätt (ibland är det till och med förrätt med, oftast sill och potatis då) som man helst ska ta MINST två gånger om farmor får som hon vill. Sen så blir det efterrätt. Middagen avslutas sedan med kaffe och tårta. Under hela middagen så finns det även tillgång till godis. Inte undra på att man är mätt eftrer en sådan middag...

I måndags på jobbet så var det väldigt krångligt med tiderna som jag skulle jobba... Var meningen att jag först skulle var på en avdelning mellan 12-16. På måndag morgon så ringer en annan avdelning från samma förskola och tycker att jag kan vara hos dem mellan 8.30 - 12 och sedan från 16-17.30. Jag svara att det gå bra. När jag kommer till jobbet så hade tydligen varken avdelningarna eller personalen på andra avdelningen patat ihop sig så då ville de ändra tid... Kan inte fatta varför inte personalen gå igenom sådant först innan de ringer så det inte blir massa krongel och missförstånd... Är ju inte direkt första gången något sådant har hänt.. Roligast är ju när de vill att man ska vara på två ställen samtidigt.. Men men det löste sig i alla fall även om det blev massa krångel...

Nu har jag fått klaga lite.. Hoppas att du har det bra tiils vi hörs igen!


Kommentarer
Postat av: Sara

Ja det var trevligt att gå på stan :-)



Ha ha! Jag kan fårstå att man är mätt efter att ha varit hos din farmor och far far :-P



Ja men det är väl onödigt att prata ihop sig först, puckon!



Puss puss

2009-02-18 @ 12:36:49
URL: http://bringingsexyback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0