Fy f*n vad du är bra!

Grattis Anna! :) Jag är jätte stolt över dig! Ja då har min lilla syster yster tagit studenten också. Tänk att hon har blivit så stor. I torsdags så gick hon ut från Tingvalla så då var vi där och firade henne. Efter att hon hade hoppat upp på flaket så åkte jag hem för att lämna av mamma och pappa, bara föra att sen direkt åka tillbaka för att hämta hem den nybakta studenten. Anna hade gjort ordning en skiva, speciellt för dagen till ära. som hon spelade för glada livet med ner vevade rutor ända från stan och hem. Den låten som hon spelade mest var "Boten Anna". Passande namn :P När vi kom hem så var det redan folk där och sedan så bestod dagen, för min del, mest av att prata med gäster och ta kort på alla som kom. Vi hade väldigt tur med vädret också. Hade inte varit kul om det hade regnat. Det verkade som om Anna hade en bra dag och det är iaf huvudsaken!

Sen på lördagen så var det dags igen. Den här gången så var det balen som stod på schemat. Anna var jättefin i sin bruna kläning. Även denna kvällen verkade vara lyckat!

På lördagen också så var jag och Per hem till Sara och Royne för att träffa Angelina. Roligt att få träffa er alla tre och angelina var jätte söt! Vill önska er grattis ytterligare en gång.


Anna innan hon gick in på sin studentbal.

Kommentarer
Postat av: Therese

Ja helt otroligt det har gått så fort dom här åren, känndes ju som vi nyss tog studenten! :P

Jätte Grattis till Anna! Hon var jättefin på balen också! :D

pusspuss!

2009-06-15 @ 11:11:27
URL: http://theresefesan.blogg.se/
Postat av: Sara

Åh vad fin Anna var till balen :) Puss puss

2009-06-15 @ 15:23:12
URL: http://mammatillangelina.blogg.se/
Postat av: Anna panna!

Tack så jättemycket! :-D

2009-06-16 @ 15:19:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0