Midsommar och firande del 1

Midsommar firade jag i Strömstad tillsammans med Per och hans familj. Det var väldigt trevligt! Kul att se hur andra firar också, istället för det gamla vanliga. Vi åkte dit på torsdagen efter jag slutat jobba och sen så kom vi hem på söndagen. Förutom att fira midsommar så var vi ute och fiskade makrill. Jag fick, tro det eller ej, fisk. Min första fisk som jag har fått, iallafall vad jag kommer ihåg. Annars så tog vi några turer upp på berget och kollade på den fantastiska utsikten.


Idag så har jag och familjen varit hem till farmor och farfar och ätit mat. Vi firade att farfar fyller 80 år. Ska åka upp till Dalarna då och fira honom mer när han fyller.


Kommentarer
Postat av: Therese

Vi SKA hitta på nåt! :D Vi får klämma in dagar och helger då jag inte jobbar eller sluta tidigt! :D

kul att fira midsommar på andra ställen och sätt! Hoppas ni hade riktigt trevligt. :)

pusspuss! <3

2009-06-24 @ 21:23:08
URL: http://theresefesan.blogg.se/
Postat av: Sara

Åh vad mysigt det lät :) Puss puss

2009-06-25 @ 08:15:37
URL: http://mammatillangelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0