Snart närmar det sig...

Ja snart så tar Anna studenten, tänk att hon har blivit så stor. Kan inte riktigt fatta det. Bara en vecka var nu och massor som ska fixas hemma. Vi ska framförallt städa. Det bllir antagligen det som jag kommer att få göra denna helgen, städa och diska. Men vad gör man inte för lillsyrran... Jag har iaf köpt en pressent till henne så då slipper jag fundera på det något mer.

Denna veckan har jag inte gjort mycket alls förutom att jobbat och så har jag spelat lite Xbox. Vi har fått lånat/adopterat Pers Xbox när han köpte en ny, så nu har jag massa spel och annat att sysselsätta mig med på kvällarna när han är borta och jobbar...

Ja vad har jag annars gjort.. Jo förra helgen så var jag och Per till kronoparken och träffade några utav hans kompisar, där vi spelade basket. Vi spelade 21 och på något konsstigt sätt som ingen förstår så kom jag trea, men det som var ännu märkligare var att jag faktiskt ledde en lång stund. Undrar bara vem som var mest chockade, dem eller jag. Men roligt var det iaf. En annan sak som också var rolig var att spela minigolf, även om det inte gick lika bra. Tror att jag behöver ööva lite mer på att putta innan jag kan försköa slå någon i minigolf. Men man kan jiu inte vara bäst på allt :-P

Nu ska jag gå och lägga mig, ska upp tidigt imorgon. Ha det gött!

Kommentarer
Postat av: Therese

Ja herregud tiden går riktigt fort! härligt för henne att få ta studenten! :D Kanske man skulle komma och kolla då! :)

hehe! ja tv-spel är kul vilken tur för dig att du fick låna xboxet! :D

pusspuss!

2009-06-07 @ 09:40:30
URL: http://theresefesan.blogg.se/
Postat av: Anonym

Stort grattis till Anna! Hoppas ni hade det trevligt igår :) Puss puss

2009-06-12 @ 09:36:08
Postat av: Sara

Senaste kommentaren var från mig..

2009-06-12 @ 09:39:08
URL: http://mammatillangelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0