Du är barnvakt, säger vi

I dag så var jag barnvakt till Hanna. Pappa hade tydligen lovat hennes föräldrar att jag skulle vara hemma vid 16.30 och passa henne. Fick reda på det i morse. Dumt och fråga mig om jag kanske skulle göra något annat, men som tur är så har jag inget liv och var ledig. Det som jag tyckte var lite små kul var att vi, eller snarare jag var hennes första hands val. Dit hon helst ville vara.

Så Hanna har alltså varit här. Vi åt glass, lite lyx kan man unna sig ibland. Sen spelade vi spel och pratade lite om hur hon hade det på förskolan. Lite kul ibland att få ett annat perspektiv på det hela... Tänk vilka problem man kan ha när man är fem år.

Nu sa du hej då, säger vi.

Tjingeling


Kommentarer
Postat av: Therese

Ja tur var väl att du inte har något liv! :P

pusspuss! <3

2009-03-12 @ 18:29:21
URL: http://theresefesan.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vad mysigt ni har haft det :)



Puss puss

2009-03-13 @ 11:56:03
Postat av: Sara

Mitt namn försvann från min kommentar :(

2009-03-13 @ 11:56:33
URL: http://bringingsexyback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0