Hur svårt kan det vara???

Jag fattar inte hur svårt det kan vara att byta en mail adress... Som endel av er har hört så är det en till person som har nästan samma mailadress som jag. Hon har TVÅ undresträck istället som jag har ett. Detta har ju som man kan förstå ställt till det lite för henne. Jag kan väl säga att det är ju inte ett eller två mail som jag har fått som ska till henne utan massor.

Allt började med att jag fick mail om att jobba som aupir i bla Frankrike och Australien. Eftersom jag aldrig hade anmält mig till något sådant undrade jag varför jag fick dem. Sen efter massvis med mail fram och tillbaka (på engelska, dessutom) kom jag fram till att det var en annan tjej som hade nästan samma mail som jag. Kanske inte allt för smart...

När jag hade förstått detta så mailade jag henne och förklarade läget och även vidarebefodrade mailen. Detta var typ 3år sedan Under denna tiden så har jag sagt till henne att hon borde byta mailadress båden en och två gånger men ingenting har hänt. Har till och med varit så att hon själv har sagt att hon ska byta mail. Men har något hänt? Nej.

Sen igår så fick jag ett mail där det stog om jag ville ha ett sommarjobb på Syrenen. Eftersom jag inte kände igen namnet så kollade jag extra vem som hade skickat det. Då var det någon från Askersund som hade skickat mailet som skulle till "hon andra". Jag mailade tillbaka att hon hade fått fel mailadress, som så många innan.

Jag vidarebefodrade mailet till "hon andra" och skickade ytterligare att mail där jag skrev att jag inte tänkte vidarebefodra eller tala om för fler personer att de har fått fel adress, utan nu skiter jag i hennes mail.

Nu tänker ni kanske att det inte är så lätt att byta mailadress men jag tror inte att det ska bli något problem för henne med tanke på att (vad jag vet) så är det bara vi två som heter så här med den stavningen. Så hon kan väl använda sin fantasi och ta någonting annant som tex en punkt....

Det är ju inte direkt så att jag inte får alla mina mail så för mig slepar det ju igentligen inte så stor roll. Känns som om hon borde tycka att det är jobbigt att inte få alla sina mail, men nu är det helt upp till henne hur hon vill göra. Jag bryr mig inte längre...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Byt email adress själv!!!!!!!!!!!!!!!!! Verkar ju inte som du tillhör begåvningsreserven direkt....

2009-03-26 @ 20:13:34
Postat av: Per

uhm... right. någon som kanske borde tänka över livet och fundera på varför bara hennes mail hamnar fel..

2009-03-27 @ 09:08:20
URL: http://metylteobromin.blogg.se/
Postat av: Sara

Ha ha! Ja detta med mail adresser.. Puss puss

2009-03-28 @ 11:12:42
URL: http://bringingsexyback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0