Tänk vad tiden går fort när man har roligt!

Jag spelade biljard i lördags med Sara, Therese, Per, Royne och Jonas vilket var väldigt trevligt! Vi tjejer hade ett bord och så fick killarna ha ett eget bord. Kändes mest bäst så eftersom ingen av oss tjejer är speciellet bra på biljard, men roligt var det! Sen blev vi faktist bättre under tiden vi spelade. Jag lyckades till och med vinna en gång. Efter biljarde så åt vi på burger king och sedan hyrde vi film, som vi såg hemma hos Sara och Royne. Vi såg två filmer, ingen av dem var speciellt bra, men den sista var urdålig. Kan i och för sig bero på att jag inte klarar av att titta på skäck filmer och detta var en skräckfilm, men än då...

Sen i söndags så blev jag bjuden på mat av Per, kyckling wok med ris blev det. Väldigt gott var det också! Jag kan inte riktigt förstå att det redan har gått sex månader. Tack så jättemycket för dessa månader!

Nej nu ska jag gå och lägga mig. Det är en ny dag imorgon.

Ha de gött!


Kommentarer
Postat av: Sara

Duktig Per är som bjuder dig på mat :) Tiden går så otäckt fort. 6 månader redan :)



Puss puss

2009-03-03 @ 10:54:03
URL: http://bringingsexyback.blogg.se/
Postat av: Therese

Gulligt att bjuda på mat! Grattis oxå till de 6månaderna tillsammans! :)

pusspuss!

2009-03-03 @ 13:48:24
URL: http://theresefesan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0