Bio, Konsert och IKEA

I fredags så firade jag och Per, Jonas. Vi åt mat på kebab house och sedan så var vi på bio. Vi såg "Män som hatar kvinnor". Filmen var väldigt bra men boken är bättre. Det var lite störande att de hade ändrat och tagit bort så mycket men det blir väl så... Hade en väldigt trevlig kväll iaf.

I lördags så hämtade jag upp Kristina och vi två var till naturum och fikade och sedan så var vi på söt likör och CMB:s vårkonsert. Detta var nämligen hennes val av födelsedagspresent. Konserten var ganska bra. Var en gitarrist som var duktig men väldigt tråkig att lyssna på. Sen tyckte jag inte att körerna var så bra som de har varit förut så jag blev lite besviken faktist. Men det var väldigt roligt att träffa Kristina igen.

På kvällen sen så var det ju dags för Eurovison och äntligen kändes det som att verkligen rätt låt vann. Tyckte att det var lite synd att inte Sverige kom bättre men man kan inte få allt...

Sen igår så var jag och Sara till IKEA och fikade vilket också var trevligt.

Nu ska det bli skönt att snart bli långledig!

Kommentarer
Postat av: Sara

Ja tack för igår :D Puss puss

2009-05-20 @ 21:14:28
URL: http://bringingsexyback.blogg.se/
Postat av: Therese

Ja det är många som säger att den filmen är bra. Jag måste nog ta och titta på den jag med.

pusspuss.

2009-05-22 @ 10:22:30
URL: http://theresefesan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0