Ett ryck

Det blev ingen hajk för mn del :( Kände att det inte var det smartaste med tanke på att jag fortfarande är förkyld och det skulle inte direkt bli bättre av att paddla en hel dag och sedan sova ute i vindskydd.

Idag bar det istället av till stan och sedan bergvik med mamma och Anna. Det var meningen att jag skulle hitta något som jag kunde ha på mig på Annas student, men jag hittade ingenting. Får väll ta något gammalt som jag har hemma.

Efter att jag kom hem från stan så fick jag ett ryck och rensade garderoben på massa gamla kläder. Kändes väldigt skönt att få lite mer plats i garderoben nu. Fick bort fyra kassar med kläder som ska gå till frälsningsarmens insamling. Så då får förhoppningnsvis någon annan användning för kläderna.

Nu ska jag ta och kolla på tv.

Ha de gött! 

Kommentarer
Postat av: Therese

härligt att få rensa lite ibland! :D

pusspuss!

2009-05-10 @ 10:50:34
URL: http://theresefesan.blogg.se/
Postat av: Sara

Ja det är nog lika bra att strunta i hajken, annars kommer det ju bara bli värre.

Skönt med mer plats i garderoben :) Puss puss

2009-05-10 @ 15:59:58
URL: http://bringingsexyback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0