Valborg

På valborg så åkte jag och Per hem till Sara och Royne. Först spelade vi kubb och sedan så tog vi med Raxo och gick till Mariebergsskogen och tittade på majbrasan. Kubbspelet var trevligt, spciellt eftersom jag och Sara vann två gånger :-) På Mariebergsskogen var det ganska sent. Tog jätte lång tid innan de tände brasan, så vi gick direkt efter att branas hade tänts. Då gick vi till fotbollsplan och fikade medans Raxo kunde leka med sin boll.

Annars i helgen har jag inte gjort så mycket mer än att vara med Per. Dessutom så har jag planerat lite inför hajken som vi ska ha med scouterna till helgen. Ska bli lite spännade.. Hoppas bara jag blir frisk tills dess. Har åkt på en ordentlig förkylning, men förhoppningsvis så har den gått över tills på lördag. 

Kommentarer
Postat av: Therese

Lät som en mysig valborg!

Ja hoppas du blir frisk till hajken! :)

pusspuss!

2009-05-04 @ 16:57:38
URL: http://theresefesan.blogg.se/
Postat av: Sara

Ja tack för en trevlig valborg :) Usch, stackare att vara förkyld :( Hoppas du snart blir bättre :) Puss puss

2009-05-05 @ 13:57:44
URL: http://bringingsexyback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0