Varför inte göra allt på samma gång?

Ja det undrar jag ibland. I fredags så var jag, mamma och Anna på stan, IKEA och sedan Bergvik. Mamma var till banken och sen köpte vi mat och lite grejor till köket.

På lördagen så var jag och mamma till Bergvik och stan. Då kollade vi på mer saker till köket, lite kläder och skor.

Sen idag (söndag) var jag och mamma till Bergvik igen för att handla mer saker till köket och lite kläder.

Då kommer den naturliga frågan varför köper man inte allt samtidigt? Det är inte precis så att de har fått in nya saker på tre dagar... Känns lite små dumt men så blir det när man inte har allt i huvuder samtidigt. Då får man ha det i benen. Men jag ska väl inte klaga, jag har ju haft något att göra iaf.

Nu ska jag gå ut och sätta mig med en bok och njuta av det fina vädret.

Kommentarer
Postat av: Sara

Ha ha! Ja det kan man fråga sig :) Puss puss

2009-05-25 @ 09:34:01
URL: http://bringingsexyback.blogg.se/
Postat av: Therese

Ja men precis du har ju haft nåt att göra allafall. :P

pusspuss!

2009-05-25 @ 10:17:05
URL: http://theresefesan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0