All helgona

Ja då har det varit all helgona. Jag och Per var till två kyrkogårdar på lördagen och tände ljus tillsammans med hans familj. Jag tycker att det är väldigt mysigt på kyrkogårdarna när alla ljusen är tända. Känns väldigt fridfullt.

I helgen annars har jag inte gjort så mycket. Tränat lite på teatern. Börjar dra ihop sig för premiär snart. Bara två veckor kvar nu... Känns skönt att det snart är över.

I fredags så lämnade jag in mitt arbete. Skönt att bli klart med det. Ska på seminarie på torsdag om det. Just nu håller jag på att läsa igenom vad de andra i min grupp har skrivit om. Är ganska intressant att få andra perspektiv.

Nej jag ska väll fortsätta läsa...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0