Fest *2 och tenta

I lördags så var jag på två fester eller "kalas". Först var jag och firade Pers systerdotters födelsedag och sedna så fortsatte vi med att fira Sara och Roynes bröllop. Båda tillställningarna var väldigt trevliga tycker jag.

I söndags spelade vi de två sista föreställningarna, så nu är jag klar med teatern och det känns skönt!

Idag så hade jag min andra tenta och jag känner att jag inte har en aning om hur det gick. Känns som om det kan gå hur som helst. Men jag hoppas att jag klarar den.

Vi skulle egentiligen haft lektioner efter det men de blev inställd så då åkte jag hem och pluggade i stället.

Nu ska jag ta och äta något sen fortsätter jag nog att plugga.

Ha det gött!

Kommentarer
Postat av: Sara

Ja det var trevligt. Skönt att teatern är klar :) Puss puss

2009-12-03 @ 19:30:27
URL: http://mammatillangelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0