Spruta, teater och läsa

Igår var jag och tog vaccinet för den "nya influensan" (svininfluensan). Så nu ska jag inte få det. Har firtfarande lite ont i armen men annars så har jag inte kännt något annat.

Idag så ska jag träna på teatern. Ska göra det imorgon och på fredag också. Sen på lördag har vi premiär och på sönda spelar vi med så det blir teatern hela veckan. Jag känner mig inte särskilt nervös inför premiären men det kommer väl. Jag brukar ha lite svårt att sova dagen innan så vi får väl se då...

Annars i veckan så har och ska jag läsa, läsa och läsa lite mer. Har precis börjat en ny kurs och det är jättemycket som vi ska läsa. Dessutom ligger jag redan efter så det känns ju skönt... Skulle ha läst ca 150 sidor tills idag. Kursen började i går. Förutom det så har jag ytterliggare ca 240 sidor som jag ska läsa tills på torsdag. Så jag har lite att göra om vi säger så...

Nej nu måste jag fortsätta och läsa om jag ska hinna komma igenom allt.

Ha det så bra!

Kommentarer
Postat av: Therese

lycka till med teatern och läsningen! :)

pusspuss

2009-11-10 @ 21:07:30
URL: http://theresefesan.blogg.se/
Postat av: Sara

Håller med ovanstående, lycka till :)

ps. är inte avundsjuk :P

Puss puss

2009-11-10 @ 21:36:47
URL: http://mammatillangelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0