Film för hela slanten

I lördags så var jag, Per, Therese och Jonas på Flickan som lekte med elden på bio. Filmen var väldigt bra, även om det var endel saker somjag stärde mig på i filmen som antingen inte var med eller sånt som de har ändrat från boken. Men helheten var bra även om boken var bättre, men så är det alltid.

Annars har jag inte gjort så mycket denna helg. I går så började vi dagen med att kolla på Nothing Hill. Var superlänge sedan jag såg den filmen, fast den var ju lika bra som alltid. Sen så hämtade vi de ny sofforna och bordet till vardagsrummet så vi möblerade om där och i allrummet där uppe. Det blev bra även om det fortfarande känns lite konstigt, men man vänjer sig nog snart.

Idag har jag varit till skolan och redovisat. Vi visade våran film och fick bara positiv beröm från klassen, så det kändes bra! Vi visade även en annan film som några barn hade gjort på mammas skola för att visa hur man kan arbeta med media med barn. Läraren tyckte att det var ett jättebra inisiativ från min sida så det var skönt. Ska bli intressant och få veta vad man får för betyg på detta sen, tror jag ska få det iaf.

Nu sitter jag och skriver. Vi ska lämna in en uppsatts med textmassa på mellan 5 - 10 sidor tills på fredag. Så det känns som om jag vet vad jag kommer att göra de närmaste dagarna. Just nu känns det lite stressigt för jag har inte riktigt hittat földet än... Men men jag tror jag hinner, och hoppas på att det ska gå bra.

Kommentarer
Postat av: Therese

Klart det kommer gå bra! :)

Kul att ni fick positiv feedback på filmen! Den var verkligen superbra så det var ju inte så konstigt ;P

puss på dig! <3

2009-10-26 @ 22:35:00
URL: http://theresefesan.blogg.se/
Postat av: Sara

Ja filmen ni gjorde var ju klockren, kul att även övriga tyckte den var bra :D



Hoppas uppsatsen går bra och det inte blir för stressigt för dig.



Puss puss

2009-10-27 @ 11:07:44
URL: http://mammatillangelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0