Vad som har hänt i korthet...

Jag har varit och firat Per i söndags och måndags och ska även fira honom igen på söndag tillsammans med hanns familj. Ska bli trevligt.

Jag har fått reda på ena delen utav tentan och ett arbete som jag lämnade in i september. Båda blev jag godkända på så det känns väldigt skönt att kunna lämna det bakom sig. Väntar nu bara på sista delen på tentan...

Vi har bokat tid till Farfars begravning också som ska vara i Leksand.

Måste säga grattis till Sara och Royne som har gift sig, grattis!

Idag fick jag reda på vilken VFU plats som jag har fått och har varit och hälsat på min handledare. Hon verkade snäll så det blir nog bra!

Annars så har jag mest läst massa kurslitteratur, och lämnat in några arbeten.

Ska även säga grattis till Anna som tog körkort idag! Grattis, du är jätteduktig!


Kommentarer
Postat av: Therese

Skönt att du blev godkänd! :)

Anna är en supergirl! :D

pusspuss <3

2009-10-16 @ 20:44:40
URL: http://theresefesan.blogg.se/
Postat av: Sara

Härligt att det gick bra :)

Och stort grattis till Anna!

Puss puss

2009-10-18 @ 18:55:51
URL: http://mammatillangelina.blogg.se/
Postat av: Anna

Tack tack :)

2009-10-19 @ 18:12:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0