Skolan

Har varit jätte dålig på att skriv men jag tänkte att jag ska göra ett nytt försök och bättra mig, får se hur det går...

Jag har ju börjat skolan, som ni vet, och just nu är det ganska mycket. Ska ha tenta nästa lördag så det gäller att ha läst all kurslitteratur tills dess. Känns som jag inte gör så mycket annat än det. Fast det blir väl så om man ska hinna läsa in över 1000 sidor på fem veckor och det ska fastna också.

Förra torsdagen så tog jag en brejk från pluggandet och gick på bio med Per. Vi såg på Beck - i stormens öga. Den var ganska bra. Eller den var bra men den var inte lika bra som endel andra beck filmer har varit. Blev lite besviken på Gunval, det känndes inte riktigt som han reagerade som jag har fått för mig att han skulle göra.

I lördags så var jag på Angelinas dop. Det var väldigt fint, även om Royne såg lite obekväm ut till en början i kyrkan. Men de var väldig fina allihop, Sara, Royne och Angelina.

Nej nu måste jag läsa vidare i mina böcker om jag ska hinna få in och fatta allt tills nästa vecka... 

Kommentarer
Postat av: Therese

Bra Elin att det händer lite här i bloggen. :)

Men var inte jag fin då????!! :(:(:(

puss <3

2009-09-18 @ 20:47:40
URL: http://theresefesan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0