Tentan och ny kurs

I lördags så hade jag min första tenta. Från kl 9 fram till kl 17.45 varade den så jag var väldigt trött när jag kom hem. Tentan var två delade och första delen så fick vi svara på två frågor om utbildningshistoria. Den andra delen så kollade vi på en film och skulle skriva en recention på filmen och få in några vetenskapliga begrepp som vi skulle beskriva. Jag vet inte riktigt hur det gick. Känndes bra när jag lämnade in det men nu vet jag inte. Ska bli spännande att se om jag klarade det eller inte.

Annars så har jag inte gjort så mycket under helgen. Per var här i fredags. Annars så har jag kollat på film, varit ute och gått och spelat dator. Helt enkelt bara tagit det lugnt.

Idag så börjde jag en ny kurs som jag tror kommer att bli bra. Den heter kultur, estetik och lärande och vi ska få jobba med bild, drama, musik, dans, litteratur och media så jag tror att det blir roligt! Dessutom så har vi bytt studiegrupp. Jag tror att min grupp kommer att bli bra. Verkar som om alla är intresserade utav att göra det bästa med denna gruppen och kursen så det blir nog bra får vi hoppas. Jag slapp dessutom ett par personer i min grupp, men jag vet inte vem som blev gladast över det...

Nu ska jag fortsätta att läsa Bortbytingen av Selma Lagerlöf

Kommentarer
Postat av: Sara

Skönt att det kändes bra med tentan :)



Ha ha! Alla inblandade blev nog glada att slippa varandra :P Puss puss

2009-09-29 @ 11:17:14
URL: http://mammatillangelina.blogg.se/
Postat av: Therese

Jag tror du klarade tentan galant! :)

Ja säkert så blev nog alla lika glada! :P:P

pusspuss <3

2009-09-29 @ 18:59:13
URL: http://theresefesan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0