Varit flytt hjälp

i helgen nu har det varit fullt upp. I lördags så var jag och Per hem till Sara och Royne i deras nya lägenhet och hjälpte dem att måla och tapitsera. Jonas och Therese var också där och hjälpte till. Sen i går så hjälpte vi dem att flytta. Så nu är jag lite trött i kroppen, men det blir väll så när man inte är van att bära massa tunga saker...

Mitt under flytten så var jag tvungen att åka till teatern och repa men sen åkte jag hem till dem och fortsatte hjälpa till med flytten.

Annars i helgen så har jag hunnit med att rösta i kyrkovalet och plugga lite.

Nu har jag precis kommit tillbaka från skolan där jag har lyssnat på en föreläsning om sekretess, den var ganska intressant faktiskt, och nu ska jag ta och försöka få i mig något att äta innan jag går tillbaka till pluggandet.


Kommentarer
Postat av: Therese

Ja det blev en hel helg tillsammans! Roligt! :D

pusspuss <3

2009-09-21 @ 20:15:25
URL: http://theresefesan.blogg.se/
Postat av: Sara

Tack så hemskt mycket för hjälpen :) Puss puss

2009-09-24 @ 11:46:07
URL: http://mammatillangelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0