Ny kurs + två kalas

Ja då var det så dax igen för en ny kurs. Hade kurs staten igår. Det verkar som om det kan bli en bra kurs. Vi hade en väldigt intressant föreläsning idag så det börjar ju ganska så bra. Lärarnde och kunskapsbildning heter den och vi ska ha VFU! Dessutom kommer vi att ha VFU i fyra veckor, fast en vecka är skriv tid. Men ändå, bra mycket längre än åtta dagar som förra var på. Hoppas bara att jag kommer på ett bra ställe.

I lördags var vi och firade Royne och sen på kvällen var jag och Per på bio och tittade på Avatar. Filmen var bra, väldigt snyggt gjort, men jag vet inte riktigt om jag skulle vilja se den igen. Känndes som om det inte hade en sån jättebra story. Men snygga effekter. Tror dock att man ska se den på bio. Allt blir nog snyggare och häftigare då.

I söndags var vi på kalas nummer två. Då var vi och firade Nicklas, som är Pers systers man. Vi var hemma hos Pers föräldraroch åt god mat.

Nog skrivet för denna gång. Nu ska jag ta och plugga

Kommentarer
Postat av: Therese

Hoppas kursen blir kul, vore ju skönt om du kom till ett bra ställe så du inte vantrivs.

:) pusspuss

2010-03-09 @ 19:49:53
URL: http://theresefesan.blogg.se/
Postat av: Sara

Hoppas kursen är oligare än engelskan ;)



Ja Avatar är nog en typisk bio film :) Grymt bra iaf. Puss puss

2010-03-09 @ 21:14:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0